Beyzanuro Kızlar 12+2 yim. Geçen hafta ikili tarama testine gittim. Kan sonuçlarım çıkmış değerlerim normal mi bilgilerden haberdar olan lütfen yardımcı olabilir mi Papp-a 2071.7 Bhcg 126511
Karanfill ggelen başka doktora da gösterebilir miyiz bu ikili test sonucunu ? Yoksa muayene olduğumuz doktorun mu bakması gerekiyor ?
Nursena2023 Beyzanuro Rapor olması gerekiyor. Raporda yazıyor risk var veya yok diye . Sadece bu değerlerden birşey anlaşılmıyor malesef. Raporu da sonuç almaya gidince doktordan veya sekreterden alabilirsiniz.
Karanfill Nursena2023 başka doktora da gösterebilir miyiz bu ikili test sonucunu ? Yoksa muayene olduğumuz doktorun mu bakması gerekiyor ?
Masal-10 Beyzanuro Bu değerlerle doktorunun yazmış olduğu değerlerin karışımı bir grafik ortaya çıkıyor orada da olasılıklar oluyor bu şekilde anlaşılmaz ki canım
Masal-10 Beyzanuro Birde bu değerlerin karşısında düzeltilmiş Mom diye birşey oluyor bu değerler yüksek