Kızlar dün hastaneye gittik ikili tarama için herşey yerinde çok güzel gidiyor.
Biz 13+2deyiz dün bebeğim kendini göstermedi
Bizde babasıyla çok merak ediyoruz doktorumuz 3 hafta sonra ya erteledi
Şöyle ki biz 4.ayın ilk haftasındayız yani mide bulantılar hiç yok denecek kadar az şu zamana kadar toplasan 3 veya 4 kez kusmuşluğum var hamileleğim de çok rahat geçiyor bir tek çok uyuyoruz başka hiçbir sıkıntı yok sizce nedir cinsiyeti 🥰