Neva123 Ah kusura bakmayın, bebişle uğraşmaktan foruma giremiyorum. Tesadüfen gördüm yazdığınızı 🤭 Sizin doğumunuz da çok güzel geçmiştir inşallah, yavrunuz da siz de çok sağlıklısınızdır 🤲🏻 benim 24 saatlik sancı sonrası kordon dolanması olduğu için sezaryana döndü, böyle olduğu için çok üzülmüştüm ama her şeyin başı sağlık.. Sağlıklıyız ya gerisinin hiç önemi yok 🌸