Aseeeee Merhaba tetanoz aşısı için arayıp zamanımın geldiğini söylediler bu konu hakkında pek bilgim yok yaptırmalı mıyım? Sizler yaptırdınız mı?
AsyA_34 Aseeeee Sağlık ocağından beni aramışlardı geçen cuma günü ilk dozumu oldum canım bence olmalısın 🌸
buusur Aseeeee ben ilk dozu yaptırdım aşı olduğumu unuttum bile ne ağrım ne ateşim oldu gayet normaldim ikincinin zamanının gelmesini bekliyorum şimdi bencede yaptırılmalı
nefessmommm Aseeeee iki doz yaptırdım ilk dozda biraz kol ağrısı oldu iki güne geçti. Normal doğumda kesi atılabiliyor sadece bundan da değil bir çok sebep var sağlığın için attıe bence