Merhaba. Benim aldıklarım şunlar :
*3 tane hastane çıkışı takım olarak 2 si 5′li 1 tanesi 8 li
*1 tane müslin battaniye
*1 tane polar battaniye
*1 tane penye battaniye
*3-6-9-12 aylık olmak üzere uzun ve kısa kollu beyaz zıbın (her birinden 3 adet var diye hatırlıyorum)
*20 tane ağız mendili
*1 nevresim takımı
*1 yorgan takımı ve yastık
*2 tane omuz bezi müslin
*Birçok çorap,patik
*Mama önlüğü 2 adet
- Emzik 2 adet hatta 3 de olabilir
- 2 adet bornoz
*Küvet
*Banyo kovası,tası ve termometresi
*Banyo lifi
*Doğumum Ekim’de olacağı için birkaç adet penye yelek,birkaç adet yelek ve ceket ördürdü annem
Şimdilik bu kadar canım 🥰