Bugün kontrole gittim gece her zamankinden fazla kasılmam oldu hatta muayene sırasında da oldu doktor nst istedi 33+5 im ilk defa çektirdim yine kasılmam oldu o sırada 36 haftayi doldurcaz dedi doktor kasilmalarini takip et dedi ama ne sıklıkla ve sürede olursa sorun var demek bilen var mı?