1Sultanaktas Melekayyildiz teşekkür ederim 🙂 ilgili biri mi doktor. Ya ilk gebeliğim de biraz korkularım var maalesef 🥲
Melekayyildiz 1Sultanaktas ilk etapta biraz soğuk gelebiliyor insana ama tatli biri ben memnunum. Mesajlara kesinlikle dönüş yapıyor gece gündüz hafta sonu vs farketmezsizin 😊 benimde ilk gebeliğim 2. Doktorum özlem hanim. Özlem hanimda kalma fikrindeyim şu an için 😊
Freyan 1Sultanaktas ben doktorumdan çok memnunum ve çok dr gezdim gerçekten Tahir ozguder çok iyi bir dr. Cinarli ile anlaşmalı şu an zamlandi tabi doğum fiyatları zamlı hali 20 bin duydum .Tahir beyin de muayenesi 600 du 800 oldu ama dediğim gibi çok cok ilgili günün gecenin her saati arayabilirsiniz modunuzu asla dusurmeyen bi yapıda. Tahir beyin 2 uzmanlığı vat biri kadın doğum diğer genel cerrah.Anlayacaginiz deneyimli biri
Melekayyildiz Merhaba sada hastanesinin doğum fiyatını bugün öğrendim, sizede bilgi vermek istedim. 15.000 TL dediler. Oda süslemesi ve bir çok şey saydı ama hepsini aklımda tutamadim☺️ onlarda dahilmiş. Fotoğraf çekimi isterseniz 17.500 TL imiş☺️