Sevvl Aysenurhd hamıleyken gereklı degıl diyordum ama eve geldiler özellikle kusan bir bebekse ciğerine kaçacak diye reflü yatağı alana kadar 2 gece başında bekledım düz zeminde ağzından burnundan kusan bebek çok zor