Joye Selam herkese, Kan pıhtılaşması olup fragmin 5000 kullanan hamileler var mı? Ben Türkiye de değilim ve şimdiye kasar oksopar kullandım ama elimdekiler bitti şimdi fragmine geçicem. Kullanıp evladına kavuşanlar var mı merak ediyorum.