Tahira_2023 Yaa doğum yaklaştıkça karın aşağı iniyo diyorlar. 38+3 olduk benimki daha dimdik duruyo. Kız çocuğu. Sizde durumlar nasıl?
izlmisik-16 Tahira_2023 bende 38 e yeni girdim karnım bazen aşağıda , bazen yukarıda oluyor anlamış değilim 🤷🏻♀️benimki de kız bu arada🥰
ElaytA Tahira_2023 biz de 38 olucaz ben indiğini hissediyorum çünkü artık karnım bacaklarıma degiyo ve pişik gibi oldu. Kanala da girmemiş küçük hanım heyecanla bekliyoruz bakalım 🫠
Mrsceyms Tahira_2023 38+3 bende de oyle vallahi. Karnim dik. Zaten son gittigimde de bebek kanala girmemis demişti doktorum. Hic dogasi yok benim oglanin☺️
yasolinko Tahira_2023 bende suam 36+3 üm bazen yukarda bazen asagıda ki normale gore kafası çok aşağıdaymış benim kızçenin🤭 takılsın bakalım aynı bedende son günlerimiz💕