Kubrakarahan Kızlar malum yaz akşamları dışarı çıkıyoruz ve içecek bişey bulamıyorum içersem ya açık çay ya sade soda yada ayran içiyorum siz neler yiyip içiyorsunuz 😅Arada bi dondurma da yiyorum 🥲
buusur Kubrakarahan berry hibiscüs cool lime milkshake tarzı soğuk şeyler ve ya dondurma çünkü çokk sıcakkk
yasolinko Kubrakarahan off cafeye gitmeye gerek yok bulabilirsen (kara borsa olmus🤭) dimesin cool lime özünü al evde hazırla kamp sandalyelerinizide alın varsa inin sahile misss gerçekten dimes hakkını vermiş starbucks ı boykotluyordum o kadar iyi oldu ki şu dimesin işi🥳🥳🥳
Tugraseda Kubrakarahan dışarda su dışında bişe içtiğimi bilmem, gebelikle ilgili bi durum değil normaldede meyve suyu asitli içecek ayran yani hazır olan ne varsa hiçbirini içmezdim. Sadece su yada kahve
Dmrkbr Cool lime içiyorum yaZın bana en iyi gelen o oluyor cool lime razberyy yada ben arada soğuk kahve içiyorum 🫠
Kubrakarahan yasolinko bırak sahili starbucksu 😂çimlenicek alan bile yok coğrafya kaderdir arada kahvehaneden hallice çakma bi kafe var açık ayran hüpletiyorum🤣🤣
yanlisanlamaama Kubrakarahan eşim söyleyene kadar farketmemiştim bana hep menüdeki en değişik ve en pahalı içeceği söylüyorsun diyor 😂😂 çikolatalı kahveli kremalı şeyler içtiğim için alay konusu oluyorum 😀
buusur Ranakzrn baktım ama bulamadım önerilmiyor yazıyor ama içinde kafein yok asit yok katkı maddesi var dersek hepsinde var bilmiyorum ben fazla sakınmıyorum her duyduğunuza inanmayın iki damla aroma koyuyor yarısı su buz zaten tercih meselesi kimseye iç içme demem