Merhaba kızlar ben 23 haftalık hamileyim bu ayın 13 de detaylı ultrasona girdim ama kızım yüzünü göstermedi bugün farklı bi hastaneye gittim zar zor olsada yarık dudak olmadığını gördük ama baktığı sürede bebeğin ağzı açık dili de sürekli olmasada gördüğü kadarıyla dışarda dedi doktor o biraz sorguladı bu durumu tabi bende endişelendim.Bazı genetik hastalıklarda dil büyüklüğü olabiliyo dedi.Başka herşeyi baktığımız kadarıyla normal dedi görebildiğim kadarıyla kalbi beyni falan normal zaten sadece yüzü kalmıştı,(İkili taramasında da bi sorun yok)aranızda buna benzer bişey yaşayan oldu mu böyle olup sonrasında bişey çıkmayan falan ?