Kizlar kilolu hamile kaldım bunu bir kenara birakiyorum ama şekerim sınırda aynı zamandan doktorum sıkı bir diyet önerdi diyetisyene gittim suan 7hafalik gebeyim bu durumu yaşayan varmi bebeğin sağlığını bu durum etkilemi sizin doktorlanizin görüşü bu konuda ne yaşayanlar paylasirmisiniz