blogmomies evet canım cebecideki tıp fakültesi..oranın hocası ama muaneanesinde bakıyor ücret 1600 TL ücreti odedikden sonra iki hafta içerisinde gidersen tekrar ücret odemiyosun genelde ayda bir çağırır zaten numarasını veriyor hoca tahliller için cebeci tıp a gönderiyor orda ücretsiz yaptiriyo istediği her tahlili sonuç çıkınca göstermeye gitmiyosun sekreteri sana mesaj atiyo sende hocaya atiyosun ve ordan yazıyo ilaç yada tedavi nasıl olcaksa. Acil bişey oldu diyelim aradın yada yazdın yanına cagirdiysa ücret almıyor bazen de direk cebeciye hastaneye gönderiyor orda serum vs takdir diyor .. bnm ilk gebeligimde şimdikide riskliydi çok şükür onunda vesilesiyle güzel ilerledi işler