Sevilaay Merhabalaar 🤱🏻🤰🏻🤰🏻 Biz 6 Haftalık olduk ve miğde bulantıları artık iyice dayanılmaz hal aldı , aynı zamanda kusuyorum🙈🙈🤢 ayni şeyleri , şiddetli birşekilde yaşayan varmi acaba 😔😔
Enesnazan8181 Sevilaay bende 6 haftalık oldum 5. Haftaya kadar tık yoktu şimdi başladı sabahları miğdem çok bulanıyor ağzımda hiç tat yok gün boyu böyleyim 😔
SevimErcis Sevilaay 37+2 olmamıza rağmen her gün serum ile ayakta duruyorum yoksa baş edemedim umarım 9 ay sürmez 🙏🏻 Rabbim yardımcınız olsun
mucizemizibekliyoruzz Sevilaay benim de öyleydi. Su bile kokuyordu. ‘Mide’ bulantısı için yapacak pek bir şey yok malesef. Doktorum hafif şeyler ye ki çıkarması kolay olsun demişti.
ebrarmom08 Sevilaay geldi gbi bgn aradada oldu hemn gecti daha iyi yemek yiyebiliyorum bgn cuma gunu bulanti ilaci istycem zatn 😶