Qwerty_vpn bana rahmi kapatıyor demedi canım. Ya bebeğin önünde ya arkasında yada rahme yakın olur zaten dedi. Önde olması hareket hissetmeni engeller. Rahme yakın olması erken doğumu tetikler dedi. Ama bu haftalarda aşağıda olup yer değiştirenleri çok duydum. Endişe etme bence, bende hareket hissedemiyorum hala ona takıyorum kafayı bakalım hayırlısıyla alalım kucağımıza inşallah