Kızlar ya 40 hafta olduk ama aklıma yeni yeni geliyir bazı şeyler 😂😂 kendinize ne ne koydunuz hastane için. Malum sıcaklar ki Ankara’da yaşıyorum kuru sıcağı var çorap hırka falan koydunuz mu lohusa üşür derler ya hani bu sıcakta pek ihtimal vermiyorum ama bilmediğimden de olabilir diyorum yoksa gerek yok mu tecrübesi olan var mı