Hpr Kızlar 19 haftalık hamileyim pembe lekelemem oluyor dün doktora gittim herşey normal dedi ama bgn yine aynı şekilde oldu
ggelen Hpr progestana başlatıyorlar aslında ne olur olmaz acile gittiyseniz kendi doktorunuza danışın bi o yazar büyük ihtimalle
Zeyno19 Hpr benimde 20. Haftada olmusti hastanede 1 gun takip altinda kaldim sonra kesildi kanamam doktor igne ve progestan vermisti
Cokiie Hpr benimde olmuştu doktor çok normal olduğunu söylemişti.Ama içiniz rahat etmezse yine bi görünün
Hilalgurce Miyom yada polip tarzı şeyler varsa onlarda kanama yapar Dr önceki gebeligimde demişti kesede ve çevresinde kanama alanı yoksa sorun yok
Hpr Hilalgurce dün gittim işte bişey yok bebek de iyi dedi bgn terak olunca baya stres yaptım ilk gebeliğimde hep böyle olmuştu sonra erken doğum yaptım ondan da korkuyorum