GzdeelikAkbacak Merhaba arkadaşlar sancım mı var anlayamadım ama midem sabah dan beri bulanıyor kasılmalarım oluyor birde döndüğü için çok baskı yapıyor belim böbreğim bacaklarım ağrıyor 38+5 haftalığız 🤦🏻♀️
Bayoloji GzdeelikAkbacak doktorunla gorusmende fayda var cnm cunku sanci ile birlikte bulanti olmasi cogu zaman dogumun basladigini ifade edyrmus
deletedmom11 Aşağıda zonkLama warmı baskı şekLinde bacağını kapattığnda rahatsız hissediyomusun orda kafası warken ağrı çoğaLıyomu banyoya gir çık eğer haLa gitmediyse sancın gerçek doğm sancısıdır we bekLe ewde yürü sürekli suyun geLsin 👍🏼👍🏼
GzdeelikAkbacak deletedmom11 sabah vardı zonklama açtığımda da ağrıyordu kapattığımda da canım bugün hiç oturmadım suyum gene gelmedi ama uzanınca çok baskı yapıyor ağrım oluyor birde midem bulanıyor uzanınca canım 😐
deletedmom11 GzdeelikAkbacak dediğim gibi duşa gir yürü sürekLi günLercek çekme bu sancıyı hareketsiz kaLırsan daha zor başLar hareket et temizzlik biLe yapabilrsn zorlama kendini ama kareket et toz bile alsan yürü sürekli suyun gelsn doğumn başLasn hayırla inş kucağına al