Berna_bulut Ortalama 2 3 dakikaya bir 30 40 saniye kadar kasılmam oluyor 33 +3 teym erken doğum riskim var nidicard kullanıyorum 6 saate bir kasılmalar normalmi hastaneye gitmeye korkuyorum açıkcası
Tugba3458 Berna_bulut doğum başlıyo olabilir bende öyleydi canım doktora git bence hemen bide beline doğru ağrı geliyosa hiç bekleme