Izm123 Hanımlar çatı muayenesi yapılması gerekmiyormu mutlaka bazi hamileler yaptirmiyormus dr gerek yok diyormuş. Ama çatı darsa ne olucak çocuk nasil çıkacak. Ayrica bosuna 40 haftaya kadar bekle boşuna doğum sancisi çek sezaryan olucaksa?
FilizDemir Izm123 yaptırmayalar normal Doğum istemeyenler olabilir bilemiyorum nst de sancım çıkınca 36.haftada yaptırdım ben zor yada korkulacak bişey değil
eminedumankaya Izm123 aynı fikirdeyim doktorum demesede 38. Hafta kendi isteğimle çatı muayenesi olmayı düşünüyorum genelde sancı kanama filan yoksa çatı muayenesi yapmıyor doktorlar
bikucukbalik Canım bende daha olmadım 37. Haftamdayım 38. Haftamda kontrole çağırdı o zaman yapıcakmış
Agg0207 Bana yarın çatı muaynesi yapıcak doktorum 38. Haftam olmuş olcak yarın çatı muaynesini yapmamz gerekiyor çatın müsait degilse normal dogum için beklemenin bir anlamı yok zaten ordan bebek geçemicekse demişti doktorum bana
Izm123 Agg0207 bende öyle düşünüyorum sezaryanla 38 39da alimiyo normal doğum gibi 40 41 hafta beklemeye gerek yok hem insan nasil doğum yapacağını bilip kendini ona gore hazirlamali bence
Gamden8987 Benimde bugün bakildi 38+3 haftalik hamileyim catin müsait normal dogumu bekliyelim dedi. Genelde bu haftalarda bakiliyor galiba
Izm123 eminedumankaya iyide sanci kanana yoksa bile norm doguma musaiy değil belki bebek gecemicek neden beklensin normal dogum olucal gibi
eminedumankaya Izm123 ah bi anlasam bunu 😐😐😐 ben kendi isteğimle yaptırıcam eğer teklif etmezse dr başka yolu yok o kadar acıyı boşa çekip birde sezeryana girmek akıl işi değil zaten yazık bizlere