Normal doğum sürecini nasıl geçiriyorlar acaba yanınıza birini alıyorlar mı o süreçte insan stresli oluyormuş ebeler hemşireler nasıl ilgililer mi odalar kaç kişilik. Sezaryen veya normal doğum anında stajyerler vs başında çok kişi olduğunu duydum. Kafamda bir sürü şey var