Aseer ben su an 33 haftalik hamileyim, ilk ogrendigimde 2.5 aylik iken. Testim 66 cikti sonra hizla ilacimi yukseltip duzenli kullandim sonraki lontrolum hangi haftaya denk geliyordu bilmiyorum ama cok surmeden 4 un altina inmisti, dr endokrine kayit acti ama bi turlu alamadik sıra, sonra ben devam ettim ilaca ama bu kezde yine yukselip 6.ayda bayram öncesi 37.7 ye çıkmıştı sanirim stres vs gibi etkenlerde etkili bunda, en son ilacimi kafama gore 300 mg a cikarip cok dikkat ederek kullandim yine hastane randevusu alamiyordum çünkü, cok sukur 17.07 de sonuc aldim 3.1 e dusmus boyle de devam edecegim doguma dek