Mervemerve123z Mart ayında Sma için kan vermişti eşim. Sonuçlar 10 gün önce çıkmış. Yeni numune gönderiniz yazıyor. Bu ne demek riskli ya da şüpheli bir durum olduğunu mu gösterir bilen var mı
Melisaasa Mervemerve123z bizde yaptırdık ama öyle bir şey istenmedi sonuçları gönderdiler risk yok diye. Sonucunuzu gördünüz mü
SNurays Mervemerve123z hayır numune büyük ihtimal kayboldu bulamadılar yada geç kaldılar kan pıhtılaştı bakamadılar sizden tekrar istiyorlar öyle olduğu zaman öyle yazılıyor herhangi bir risk olsa riskli çıkar pozitif yada negatif diye direk belirtir yazarlar sizin numuneyle ilgili bir sorun yaşanmış olabiliyor böyle şeyler tekrar verin
Mervemerve123z Ebrulianne06 sağlık ocağında yapılıyor. Önce eşinizden kan alıyorlar sonuçlara göre riskli gelirse kadından da kan isteyeceklerini söylemişlerdi. Ama sonuçların çıkması çok uzun sürüyor.