Sinemmurat hiç ağlamasın asıl o ağlarsa kötü olur. 3 haftalık dediği daha çok küçük. Tam bilemiyorum ama benim bildiğim bebişin kalp atışı bile 5.-6. Haftalarda duyuluyor en erken. 3 hafta çok çok erken korkmasın için. Hem ne yazıldıysa o yapılacak bir şey yok öyleyse bile üzülmesin hiç bebeğe bir şey olmadıysada ağlayarak zarar verecek