Hlycsr91 Açlık şekeri 112 60 dk sonra 256 120 dk sonra 238 Sonuçlar çok çıkmış galiba anlayan varmı 😞
bombshell Hlycsr91 benimde bugün yüksek çıktı. 89-200-171. Bende tedirginim baya. Yazdım doktoruma bakalım ne dicek.
mommyily Hlycsr91 gebelik şekeriniz var gibi duruyor muhtemelen diyete başlamanız gerekecek düşmezse insüline başlayabilirsiniz
Bebiskosuu Hlycsr91 hayır sakın 2 hafta beklemeyin şekeriniz epey yüksek acilen diyete başlamanız gerek şimdi başlasanız 2 haftaya düzelmeye başlamış olur durum.
bombshell Hlycsr91 yürüyüş+diyet+şeker takibi yap dedi. Endokrin e de görün dedi. Aslında ben 28.haftamdayım toplamda 2 kilo aldım ama sanırım benim yemeğe bağlı değil. İlk gebeliğimde de çıkmıştı
Tugraseda Hlycsr91 senin açlığında tokluklarında yüksek çıkmıs. Muhtemelen ilk etapta diyet ile takip eder beklediği sonucu almazsa dahiliye ve ilaçla devam kararı alır. Üzülme artık yediğimz içtiğimz herşey hormonlu dikkat etmekten baska çaremiz yok
Hlycsr91 Tugraseda çok hızlı kilo aldığım için bir süredir evde de ölçüyordum şekerimi hep yüksek çıkıyordu. Diyet nasıl yapacağım hiç bilmiyorum 😫
Tugraseda Hlycsr91 diyetisyenden yardım alman lazım mutlaka çünkü gebelikte insülin direnci her zamankinden fazla oluyo. Normal bi insanın ekmeği şekeri keserek kontrol altına aldığı şeker malesef gebelikte daha hassas oluyo. Yani tatlı yemedim ama yemeğin içinde patates vardı ondan yedim dersin o patates bile senin şekerini yükseltir. Kesinlikle bi uzmanla yürü bu yolu
yysmnn Hlycsr91 baya yüksek çıkmış yüksek ihtimal insülin başlar bendede şeker var beklemeyin hiç hem kendinizi hem bebeği riske atmayın dahiliyeye gidip doktorla görüşün
Hlycsr91 Tugraseda evet dediğiniz gibi ekmek hamur işi kızartma tüketmesemde gene yüksek çıkıyor şekerim :(
Tugraseda Hlycsr91 çünkü bizler glisemik indeksi yüksek ürünleri bilmiyoruz tanımıyoruz, internetten bakarak nereye kadar. Uzun süre açlık bile şekeri yükseltebiliyo. Bu konuyla ilgili cook detay var. Ve malesef biz hakim değilz🥺