peri5860 sıkıntı yok kalp atışı var dedi ama ben duymadım iste ağladım hatta güldü ağlıyorum diye kendi kadın doğum doktorum kalp atışını dinlettirmiyor bana sadece sağlık ocağına gittiğim zamanlar dinliyorum bi de daha önce dinleyen ebe bebeği tutup çevirmişti felan bu karnıma dokunmadı bile direkt cihazı koydu insallah ondandır cihazda atım görünüyor dedi ama evhamlı bir yapım var 🥺