Sedayznn kalp atimi 140 larda olan bebegin gup gup yapan bebek tekmeledikche inip kalkiyor benim ki 180 bile oluyor bazen cok asiri tekmelerse ortadaki senin kalbin normalde 100 lerde oluyor ama bebek oynayinca yda sen komusunca deisiyor oda inip kalkiyor en 20 ila 100 arasi sanci canim ama sancini karni sertlesince anlarsin kalkiyor zaten bebek cok tekmelersede sanci cikiyor ama asil sanci karnin sertlesmeye tas gibi oluyor agriyor buyuk toletin geliyormus gibi idrarini kaciracakmisim gibi ve nefesin kesiliyor 😊