edadm ben aç gitmiştim açlık şekeri için bi verdi sonra şeker içtim bi saat sonra bi daha verdim vücuttaki şekerim düşüyor mu diye bi daha verdim bi saat sonrada özelde olduğu için bu kadar teferruatlı olabilir ama benimde şeker sonucum seninkiyle aynıydı