Zeynaaa0101 Arkadaşlar n’aptınız, nasıl gidiyor hamileliğiniz? Size sorum olacaktı. Cinsiyeti TAHMİNİ kaçta verdi doktor size, arkadaşıma 11 de vermiş doğru da çıkmış kiz 😀. Sizlerden de duymak isterim.
Zehrabal1 Zeynaaa0101 bende de 10 haftalık 3 günlükken felan tam günü hatırlamıyorum ama 10 haftalıkti o zaman erkek dedi öyle de kaldı
KayraKuzusu Zeynaaa0101 bizede 10 haftalıkken erkek dedi hala öyle 1 hafta içerisinde doğacak allahın izniyle 🥰