Kızlar bebeğimin odasını yapıyorum yavaş yavaş beşiği de odasında mevcut. Ama belli bir süre bizim yanımızda uyuyacağı için ekstra park beşik mi alsam yoksa ana kucağı mı alsam karar veremedim. Bahsettiğim Ana kucağı elektirikli otomatik sallanan kademeli ana kucaklarından. Yani zaten beşiği olduğu için ana kucağı alayım diyorum ama daha doğum yapmadığım için bebeğim hangisinde daha rahat eder bilemedim. Hangisini tercih etmeliyim tecrübeli annelerden fikir istiyorum🌸