Selam kızlar ben 29 mayısta aşılama yaptırdım hamile olduğumu öğrendim 3 temmuzda kalp atışı duyulur denildi duyulmadı 10 temmuzda gittim yine duyulmadı kese var 6 haftalık dendi sonraki haftada kese var yolk saç var ufak bir şey var bebek gözükmedi net hepsi alttan bakılıyor ve sağlıksız gebelik gibi denildi progestanı kesti kanamam olmadı neyse bugun yine gittim adete göre 9+3 aşılama gününe görede hesaplayınca 7+2 çıkıyor bugün dediği şu kese var yolk sac var bebek gözüktü ama diyor kalp atışı yok kürtaj yapmalısın dedim ultrasona göre ne kadar 5 haftalıkmışım ultrason kağıdına baktığımda 6+2 gözüküyorum kürtaja hazırlıklı gittim zaten umudum yoktu öyle söyleyince ama bu iş gerçekten Arap saçına dönmüş durumda iki özel hastane değiştirdim kürtaj içinde 15.500 TL gibi bir rakam çıkarıldı ki devlette yaptırırım aşırı kafam karıştı bu durumu sizlerle paylaşmak istedim kürtaj olmalı mıyım hemen ? Ayrıca uygulamada adet gününe göre kiraz büyüklüğünde olmalı diyor doktor senin bebeğin diyor serçe parmağını gösterip üst boğumu kadar büyüklüğü diyor üzüm tanesi gibi bir şey olması lazım heralde 🙄