EsmerHamarat ben 40.haftada doğurdum ama bebeğim 37.haftadan itibaren kilo alımını durdurmuştu. Üç buçuk kilo doğdu. Doktorum da zaten kilo almamı istememişti son haftalarda, bebeğin kilosunun durması iyi olmuştu yani. Yani bilmiyorum ekstra bi zorluğu yoktu normal doğum zorluğu yani. En iyi çatı muayenesinde anlaşılır doktorun söyler hani çatın darsa falan söyler olmayacağını zaten