Ayse0885 merhaba,ben bir kaç gün öncesinde burada ayaklarım da bir anda ödem oldu diye başlık açmıştım aradan 2 gün geçti benim karnım ağrımaya başladı. Regli veya ishal olduğunuz zaman ince ince sızlar ya karnınız tüm karnımın çevresi o şekilde sızlıyordu üşüttüm sandım,gece 11-12 civarı sırtımın boşluğuna vuran bir ağrı girdi aynı anda kasılmalarım yoğunlaştı ve bunlar olurken ben ter döküyordum anlık baygınlık hissi geliyordu. Artık dayanılmaz hal alınca bi gidelim dedik ve nst de düzenli sancılarım çıktı😔