Herseyguzelolsun7 Merhabalar💜 Bu arabayı düşündüm sizce nasıl memnun musunuz olumlu olumsuz yönleri neler? Puset almasam sadece araba yeterli olur mu? Pusetim başka marka var
cagla9094 Ben de arkadaşımın tavsiyesiyle Prego Aria aldım henüz kullanmadım ama arkadaşım 2,5 yıldır kullanıyor çok memnun onun arabasını sürüp denedim hem sürüşü kolay hem hafif hem de kolay katlanıyor yer kaplamıyor