ilknur_00 Emzik Philips avent ultra aldım biberon da çok kararsızım yardımcı olur musunuz yeni doğan biberon ucu nasıl olmalı cam mı kullanmalıyım ? En önemlisi ısı dereceli olanlar varmış yani kısacası help me pls 😅🥰
Cnsu11 Isı dereceli olanları gereksiz buluyorum ben Lansinoh aldım yenidoğan için yavaş akış bebek büyüdükçe başlık alıp akış hızına göre başlığı değiştiriliyor
Nurrrates Cnsu11 lansinohunkini bende aldım yavaş akisli diye ama hızlı akıyor şansıma malesef kullanamicam🥲
damla68 Emzik ve biberonu aventin aldım indirim vardı ama anne memesine yakın olan oymuş diye okudum internette 1 yeni doğan aldım 1 de normal onlarında başlıkları değişiyormuş