rosemomm Benim normal yapabileceğime kimse inanmıyordu Dedim size inat doguracam Doğurduktan sonra ben bile inanamadım bunu nasıl başardım diye 😂 o kadar keyifliydi ki Bebeğimi çıkardıktan sonraki hislerimi sana tarif edemem Korkunc bisey olsaydi deli değilim herhalde 2. Ye istemezdim 😂 Adı üstünde normal olan doğal olan O o yüzden vücudun zaten bunu yapabilmeye programlanmış Tabikide başarırsın korkulacak hicbirsey yok evet Kolay diyemem biraz canın aciyor ama oda zaten ikinirken falan çocuğum doğsun diye uğraşırken acıyı bile unutuyorsun Çok harika bir duygu bebeğin çıkış anı gerçekten mucize çıktığında Vay be nasıl olursa hersey birden diner acılarım biter diye sok geçiriyorsun Sağlık durumu veya psikolojik olarak bi sıkıntın yoksa lütfen normal doğur Yaşadığın mucizeye inanamiyacaksin ☺️