etkafa benim çok erken haftalarda açıklığıma bakılmıştı hem de 4 kere, biraz acı oluyor ama inan çok rahatsız edecek boyutta değil. Beni erken haftalarda yapılması çok germişti sadece. Bir de zaten sancın suyun falan gelmediği sürece bence bakılmaz alttan, inşallah sağlıcakla gelsin de miniklerimiz 🥰