Hepinize merhabalar. Benim bi sorum olacak. Polikistik over ım var. 4+5 teyim. Doktorum bugün kistin 10 cm olmuş dedi. Kendini zorlayacak hareketlerde bulunmamamı söyledi. Benim merak ettiğim bu kist düşüğe neden olur mu? Aynı durumu yaşayanlar varsa yardımınızı beklerim🫶🏻