Beyzanrrr 12 haftalık gebeyim hapsurdum ve sağ kasıkta çok şiddetli batma ve ağrı oldu bişi olmusmudur ? İlk gebeligim korkuyorum
Minigiim-vebenn52 Beyzanrrr olabilir korkma vücut bebeğe alışıyor rahim genişliyor öksürürken hapşırırken bende de oluyor ama doktoruna gittiğinde söyle bunları
Bernasnli Beyzanrrr bende de oluyordu karın ve kasıktaki kas yapıları gebelikten değişime uğradığından normalde hapşurduğumızda olmayan ağrı değişimden dolayı olabiliyor ileri de idrar kaçırmalarda olacak 28+1 den bildiriyorum 😂
MelikeBulut Beyzanrrr bende olmuştu soktora sordum nromal dedi hapsurcagini anladığın an uzaniyorsan ayaklarını yukarı çek ayaktaysan de öne doğru eğil ağrı olmaz canım
Minigiim-vebenn52 Beyzanrrr içini ferah tut canım kanaman yoksa sorun yoktur bence ama doktoruna söyle o daha iyi cevap verecektir bebeği gören onlar çünkü ☺️
Beyzanrrr MelikeBulut korkuma dediğiniz gibi yapıyordum bugün uzanarak hapsurdum çok ağrı olunca korktum