Merbil Geçen hemşireye sormuştum ben bunu, alttaki çizgi neden düz gibi yani neden yükselmeler yok çok fazla diye. O da dedi ki aradaki çizgiler ne kadar yukarı aşağıya doğru çıkar inerse sancınız olduğunu gösterir. Buna göre demek sizin ara da sancılarınız olduğu için yukarı çıkıp inmiş.