Kızlar şüpheli bir gebelik olabilir diye post açtım. Kızlar ben erken gwbelik testi yaptım ama çıplak gözle zor görünüyor bide çubukla aşağı yukarı oynatınca hafif sisli gölgeli gibi pembelik var ama
ama çıplak gözle zor görünüyor sizce var mı sizde de öyle olup gebe olan var mı