bikucukbalik normal doğum çok istiyorum ama tabiki illada normal olcak diye birşey yok bebeğim ve benim için hayırlısı neyse o olsun sancı cekip doğuramayıp sezeryan alınmak daha kötü diye düşünüyorum haftaya benimde kontrol var bakalım hepimizin hakkında hayırlısı olsun😊🙏🏻