babymomy_ Valla kızlar kaldı 2 ay . Ben kuzey istiyorum ama eşim bi gönülsüz gibi. Çağatay’ı sundu oda. Çağatay da guzel ama bence kuzey daha guzel . Siz ne diyorsunuz 🥰