Arkadaşlar kız bebişimiz gelecek inşallah 🌸 ama isim konusu çok zor 😂😂 erkek olsa aklımızda vardı bir kaç isim ama şimdi naif bir isim mi olsun güçlü bir isim mi olsun, biraz Türkçü bir isim mi olsun yoksa Elif ismini çok severim şimdiye kadar çirkin Elif görmedim 😂 bir ismi Elif mi olsa diyorum yanına ne koyacağım 😅 Elif isminin ben hastasıyım ama kocam daha aybükeli aybilgeli Gökçe’li isimler istiyor , o yüzden tüm tavsiyelerinize açığız 🥰🥰