Seyda148
Ayy bayılır kediler çocuklara 🥰 ne güzel 2 kardeşi varmış. Bizde de 6 tane var. 33.haftaya giriyoruz sabırsızlıkla bekliyorum tanışacakları günü. Evladınız çok şanslı saf sevgiyi anne karnından bile hissediyordur şimdiden ♥️ sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏
Arkadaşlarımın bebekleriyle büyüdü bizimkiler. En iyi arkadaşı kedilerim diyebilirim. Haftada 3 gün bizdeler. Birbirlerini kovalayıp duruyorlar 🤣🤣