Gamze-krbga Merhaba 22 haftalık hamileyim 19. Haftadan beri düzenli olarak hareketleri hissediyorum ama dün sabahtan beri hareketlerini hissedemiyorum yaşayan var mı normal mi sizce. Ne yapmalıyım?
yenibirannis Gamze-krbga 24. Haftaya kadar hareketleri düzensiz olması çok normal bide hava sıcaklıgı etkiliyordur çikolata yiyip sol tarafınıza yatıp biraz sevip oksayın uyuyo genelde o haftalr da ☺
Esraa79 Gamze-krbga bende senin gibi dün geceden beri hissedemiyorum diye kalktım geldim sağlık ocağına🙋🏼♀️ kalp atışlarını dinledim normalmiş ya aklımı nasıl koruyacağım doğuma kadar ahahhs😬
Gamze-krbga yenibirannis çikolataydı vişne suyuydu hep tükettim hareket etsin de içim rahatlasın diye ama nafile uyku haftasıyla normaldir herhalde o zaman 🙂
guzelanne01_ Gamze-krbga normal evet ama için rahat etmesi için doktoruna danış istersen bendede oldu bu haftalarda içim rahat etmedi doktorumda gel dedi zaten şükür uyuyormuş ve kilo aldığı haftalarda oynaması duruyor biraz geri sonra harekletleniyor
yenibirannis Gamze-krbga evet bende 28 olucam Bnmde geçenlerde 2 gün az hareket etti belli belirsiz yine içinizn rahat olması için sağlk ocagına gidip baktırabilirsnz☺
Gamze-krbga Esraa79 çok sevindim problem olmamasına gerçekten insan ne yapıcağını bilemiyor öyle anlarda 😂