Arkadaşlar selamlar ikili test yaptırma hakkında çok kararsızım ben çok evhamlı ve streslı biriyim çevremde ikili test yaptırıp riskli çıkıp gebeliği zehir olan ve sonuçta sağlıklı bebeği olan örnekler var aynı durumu yaşarsam heralde stres sıkıntıdan mahvolurum kalbimdede sıkıntı var, bu testlerde yanılma payı yüksekmiş kararsızım sonuç ne olursa bebeğimi aldırmayı düşünmüyorum fakat içim içimi yiyor bilmiyorum tuhaf bir psikoloji içerisindeyim