Ayazveannesi2 Mrb kızlar 29 haftalık hamıleyım artık hazırlıklara başladık çocuk odasını boyamak. İstıyorum zararı olurmu sizce boyanırken evden cıkmalımıyım
Gambis Ayazveannesi2 merhaba boyadınız mı acaba biz de bugün boyadık çok az kaldım ama tedirgin. Oldum sonrada siz nasıl yaptınız