lal15 Adetimden 30 gun gecti femara kullandim , hala test yapmadim bu sefer kafaya takmadim 🤔😁 yapmayacagimda , varsa birsey belli olacak 🙂 yani artik pek umudum kalmadi o yuzden test yapmalari biraktim, bu tur seylerden cok sogudum😔
sukriyecengl lal15 Bende 2 ay üst üste test yaptım bebek istiyorduk ama hep negatif çıktı. 3. ayda hayal kırıklığına uğramamak için çok odaklanmadım. Bende üzülüyordum ama akışına bırakmak lazım. Günüme 4 gün kala test yaptım umut etmeyerek ve çift çizgiyi gördük 😊 Şimdi 18+6 haftalık olduk oğlumla 💙 Stres etmeyin her şey gönlünüzce olsun
Hafizebirhanim 30 gun gecikmesi normal degil neden test yapmiyorsunuz ? Belki hanilesiniz yanlış bi hareketle bebege zarar verebilirsiniz bende yapin aklinizda kalmasin
lal15 Hafizebirhanim Bazen gec kaliyor ama femara kullaninca zamaninda mi geliyor unuttum artik catlatma ignesi kullanmadim kendisi catladi